Surpize, surprize!

Stateam eu asa si meditam la nemurirea sufletului cand mi-a venit ideea sa schimb lookul blogului!

Zis si facut! 

Doua mici probleme: nu merge sa adaug hit counterul asa ca nu veti mai putea vedea ca am 4000 de vizitatori :(

Oricum e posibil sa mai incerc cateva saptamana asta ca doar e vacanta!

Si, apropo de terminarea scolii: am o veste "shok" : nu m-am maritat (lol), am luat mentiune!!!!!!!!!!!

Dap... eu am luat mentiune, ceea ce ma face un geniu! 

Vacanta placuta tuturor, hope you'll enjoy the new skin. :D

4 comentarii:

DeeD spunea...

...nice skin and yes I'm from Cuza .. :-? de unde stii ? adica pe blog mai rar stie lumea ca's cuzista :))

DeeD spunea...

pai .. cam ciudat :| adica nu inteleg cum ca pe forum nu am blogu :)) mai cautat pe google wtf ?:))


si mersi mersi ... am vrut sa ragusesc dar tot n'am reusit :-< si maa jurr ca am tipat .

DeeD spunea...

huhm .. cam ciudat :)) dar daca zici tu , te cred [-( si sa inteleg ca tu esti robotelu andu 3000 ? b-)

ps. sunt sigura ca esti tu ca ... nu am mai auzit de niciun andu prin liceu .. :)))

DeeD spunea...

ah . n'am cunoscut :-? ia da tu add la copilu_fericit ca sa nu'ti mai fac comentarii :))