Salut liceu Finala !

S-a terminat si cu acest mare bullshit ca sa nu zic cacat pe romaneste (rahat e cuvant turcesc)!

Dar na ca am zis-o si asa ramane!

Am pierdut! Ce? O bucata de sticla? 

Ce am castigat? Ne-am castigat onoarea si demnitatea noastra si am dovedit pana in final ca suntem cei mai buni!

Nu contest valoarea celor de la economic! Felicitarile mele si respectele mele!

Juriului (hahahahahha muahahahhahahahahahha asta e blogul meu personal pot sa va dau carnita pana va saturati doamna de la inspectorat, sau mai bine pana ma satur eu), ii zic cel mai mare rusinica ever! Adica RUSINE, si iar rusine! Cum va permiteti sa spuneti ca nu dansul e punctul lor forte? Aveti dreptate nu doar dansul! hahahaha! Daca erati cineva... nu chestia aia modesta ce se cheama un prof oarecare ajuns intr-o functie, dupa ce a vizitat nush cate cabinete si paturi, ati fi stiut ca nu asa se procedeaza!

Cum va permiteti cucuoana sa spuneti ca fetita aia de la economic nu a cantat bine? ha!? /:)

Imi irosesc timpul si timpul cititorilor cu dumneavoastra... sunteti o pierdere totala de timp!

Vero, Flo, Bibi, Creatzo, Denisa, sunteti the best pt mine! Simply the best!

Galeria.... Nu am sa am vreodata cum sa va multumesc pentru momentele oferite! Sincer... cei care ma cunosc stiu ca nu e genul meu sa fac astfel de declaratii si de multumiri, dar sunteti absolut superbi! E minunat sa te aclame o sala intreaga! (pt noi jumatatea voastra a contat)

V-as da 10 beri la fiecare in parte daca as avea banii.... si va rog sa-mi dati voi ad sau sa-mi dati idul, macar sa am ocazia sa va multumesc in particular.

Profs u are the best!! D-na Musca( si ce daca v-ati casatorit! haha) aka Dna Lupu va multumim pentru tot efortul depus!

Dl Anghel si Dl Bratescu the same! respectele mele for ever!

Toti in general m-ati facut mandru sa fiu la Cuza!

Iar celor care comenteaza nu le spun decat sa-mi aplice acelasi mecanism aplicat paiului dintr-un pahar de suc, celui mai mare membru al meu :))

hahahahhaha

Ps: va inselati daca credeti ca ma refer la picior 

PS la Ps: Bravo economic!

PS la PS la Ps :)) : Bogdane? u tipai la noi sa ne grabim? ai draci tata? stii ce relaxeaza un baiat cel mai bine... so Go ahead! Do it son!

8 comentarii:

X-treme spunea...

Andu subscriu la tot ce ai zis.M-a dezamagit tot conceptul inca de acum 3 editii.S-au purtat URAT!Si a fost de tot CACATUL!Iar Eco ,pai au primit trofeul stiindu-se INFRANTI,asa ca ce as mai putea comenta=))

Cosmin-EinsteinBAH spunea...

in opinia mea concursul a fost meserie ca si concept, dar practica ne omoara. Suntem la romani(suntem romani) si asta se cunoaste in buna organizare. Cand am realizat ca echipa din care faceam parte va lua bataie am facut ceea ce trebuia sa facem de la inceput: ne-am distrat. Nu a fost nici un gust amar dupa. Si Urziceni a castigat campionatul de fotbal...asa e in viata...mai pierzi, mai castigi...sa te distrezi macar.

cel din spatele juriului spunea...

hmmmm... mai oameni buni, hai sa o spunem pe shleau. cuza merita de departe sa castige. de ce? a fost o echipa. economicul a fost de fapt butzanomicul. singurul om care a facut totul. ce e drept nepotismul e inca la putere in romania asa ca daca tata e mare mester popular de ce sa nu fie vedeta si progenitura? nu ca nu ar avea oareshce talent dar figurile si grimasele cu siguranta ca erau umflate asa ca curcanul cu nuci. juriul? care juriu? 2 babe nfdfmt si o curva care se plimba dintr-un pat in altul? pardon, s-a maritat... tovarasa inspectoare" de romana" cum spune ea, se da ca mai stie si ce e ala oximoron. pacat ca in momentul ala juriul trebuia sa fie demult acasa. parca tot striga ca se grabea. avea oala cu fasole pe foc. economicul nu a fost nimic altceva decat o gasca de manelisti, a se vedea interpretul anului, gutzofilul cu voce de strutzocamila. sfatul meu pt cuza.... ati castigat, mergeti inainte; ati pierdut, mergeti inainte. eu zic ca ati castigat. bravo vero, bravo florin, bravo undoo si restul gashca. ca sa spun asa, v-au facut babele. asta e.

Anonim spunea...

Vero a fost in echipa si la prima confruntare,cu CFR-ul?

Anonim spunea...

Este asa de greu de raspuns la intrebarea din comentariul anterior?

undoo spunea...

sorry am avut impresia ca am raspuns
da a fost si atunci :D

Anonim spunea...

Cum a reusit sa participe atunci? Regulamentul pentru faza calificarilor interzicea prezenta in echipa a elevilor de clasa a XII-a(s-a permis abia din faza optimilor).

undoo spunea...

asta chiar nu e problema mea... defapt "salut liceu", nu e problema mea