Salut liceu - Semifinale

Yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Felicitari echipei liceului Cuza, pentru victoria obtinuta in fata celor de la Auto, in semifinalele concursului "Salut Liceu"!

Sorry ca nu am putut sa vin, nici macar sa vin sa va sustin, dar am fost la mare. :D

Membri echipei: Veronica, Florin, Denisa, Bianca si, nu in cele din urma, Claudia. >:D<

Deasemenea vreau sa multumesc domnilor profesori pentru ajutorul si sustinerea de pana acum: D-na Luminita Musca, Dl. Anghel, Dl. Bratescu, Dl Pavalascu, si scuzele mele daca am omis pe cineva... :-S

Cuza Style!!

Ne vedem in finale cu Economic!

3 comentarii:

Crz spunea...

We rule!
Vero si Florin au fost geniali la dans
Thriller-ul a iesit super
Bianca si Florin au fost criminali cu bancul in final!

Suntem buni, ce sa mai B-)

Unknown spunea...

bun deci asa sta treaba va asteptam maine la economic la sala poate face meciul acela de volei chiar dak va fi mixt si cat despre tn undoo esti un tip de treaba si succes in finala cu noi nu conteaza cine castiga si cat despre flo am mai ziso si p'altundeva flo tot ridicator ramane dar are talent nai ce zice tine'o tot asa flo si sa poate vei ajunge la o echipa mare acolo in lousane nush cum se scrie :p
si u andu sal urmezi k nai ce pierde :p

undoo spunea...

ms mult :D