Ploua...

Va sfatuiesc in timp ce cititi acest post sa scultati asta : 

Ploua. E dimineata si m-a trezit zgomotul picaturilor de ploaie lovindu-se de geamul meu... Imi place ploaia. Imi place sa privesc pe geam, sau sa ies in curte in timp ce ploua. Iti da un sentiment de liniste sufleteasca, ca o dulce melancolie... 

Ploaia este ceva aparte pentru mine. Daca e soare stau in casa ca urasc caldura. Daca ninge stau in casa ca  e frig. Daca e frig, evident, stau in casa, dar cand ploua... Cand ploua simt nevoia sa ies afara sa stau in ploaie si sa simt picaturile reci cum se revarsa asupra mea. Simt cum imi limpezeste gandurile, cum ma face sa uit tot. Sterge orice urma de durere, tristete, sau orice alta emotie, la fel cum sterge urmele lasate pe pamant, la fel cum sterge praful de pe frunze. Cand ploua sunt cel mai aproape de natura. E singura data, de altfel, cand simt ca am "o conexiune" cu natura... Sunt omul civilizatiei... Insa sunt un tip mai meditativ de felul meu 

Primavara, ploaia este atat de minunata( si imi place iar). Dupa o iarna rece, plina de ninsori, totul este verde iar, si e frumos...

Intr-o zi calda de vara ploaia vine sa te racoreasca, sa alunge dogoreala... Sa va uitati cum ridica stropii mari de ploaie praful, ca mai apoi sa-l coboare iar... Ploaia de vara este atat de rapida, efemera, in cateva ore nu mai ai niciun indiciu ca a plouat... Insa se cunoaste pe fetele oamenilor, revigorati. Este ca un impuls :)

Iar toamna... Toamna este anotimpul meu preferat! Este anotimpul ploilor... Ploile sunt reci. Mai lungi. Uneori ploua zile intregi fara sa se opreasca. Ploua marunt si apasat. Des. Este obositor, dar in acelasi timp imi place. Te face sa-ti doresti sa stai la geam lipit de calorifer imbracat gros si sa privesti cum ploua...

Iarna ploaia e rece... Stropii de ploaie sunt ca niste ace care te patrund pana in maduva oaselor... E ca o mustrare de costiinta, chiar si dupa ce s-a sfarsit, inca o mai simti pentru mult timp. Nu-mi place iarna

Mi-ar placea sa locuiesc undeva la tropice unde sa ploua mult... Mi-ar placea sa pot sa uit....

6 comentarii:

Andreea spunea...

Foarte bun postul asta.La fel ca si tine, am fost trezita la randul meu de ploaie, numai ca eu am si iesit afara dupa ce s-a oprit ca sa pot simti efectul acesteia.A fost un sentiment placut...de eliberare dar sincer a fost in curand ruinat deoarece l-a inlocuit caldura.Imi place la nebunie ploaia, s-o privesc, s-o simt, s-o vad cazand pe pamant.Cel mai bun lucru cand ploua este sa privesti stropii cum cad din cer stand pe calorifer, la fel cum ai zis tu, sau sa stai in pat, cititnd o carte buna si band un ness cald.Ador ploaia.

chivoiu_ionut spunea...

imi place la nebunie ploaia.....ador sa alerg prin plaie,sa ma plimb si sa dansez in ploaie...te uda si te purifica...imi place sa stau la fereastra si sa beau o cana de ciocolata calda si sa meditez...dar cel mai tare imi place atunic cand ploaia se transforma in ninsoare si se depune mult....nimic nu se compara cu ninsoarea...combinatie perfecta ptr o plimbare in natura,totul este alb si pur dar in acelasi timp rece si dezolant...ninsoarea este haina perfectiunii apei care se transforma in mii de tipuri de cristale cu forme perfecte...ahhh...ce frumos

Maria spunea...

ploaia este minunata intr`adevar. :) 8->

Anonim spunea...

sunt impresionata cu fiecare fragment pe care ti-l citesc
( e de bine )

Laura... spunea...

la fel ca tine iubesc ploaia... mai ales cea de vara.... cand razele soarelui se pierd printre sferele fierbinti... iubesc sentimentul de placere cand apa se scurge printre firele de par... doar atunci pot scapa de tot... de orice urma de durere, nu mai simt agonia amintirilor, totul trece pe langa mine ca o serie de diapozitive chinuitoare, apoi dispar, ramanand doar sunetul ploii si mirosul umed al naturii... oricat de nesanatos ar pare asta eu prefer sa stau in mijlocul ploii... sprijinita de un copac unde pot simti totul... sau cocotata pe geam in timp ce picaturile se izbesc de sticla tare... nu-mi baga in seama aberatiile :D voiam doar sa spun ca felul tau de a transpune sentimentele ploii e coplesitor, placut...

undoo spunea...

heheh commentu tau e f sweet :*
ms ... aproape uitasem de amaratul meu de blog si de.. coltzisorul meu de sentimente :))
ca sa-i spun asa
si ma bucur ca ma mai citeste cineva chiar si cand nu am blog la sts :P
iti multumesc pentru com si pentru atentie :P sper sami regasesc inspiratia :P