Doua luni impreuna

Pfff.. nici nu stiu cu ce sa incep, dupa cum incercam eu sa ma scuz prin februarie ca nu am scris nimic pe blog, de doua luni (implinite pe 9) traiesc o poveste. Spre deosebire de poveste publicata anterior, aceasta este una de dragoste si foarte frumoasa...

Nu ma puneti sa explic ce este dragostea. Am incercat deja sa-mi explic mie, dar fara succes... O sa ma intrebati: "Bun, atunci de unde stii ca iubesti?". Nici la asta nu am un raspuns exact. Pur si simplu stii, adica sunt cateva indicii: fluturi in stomac, indiferent cu/despre cine ai vorbi ai in minte doar imaginea perosanei respective... In orice caz, e frumos sa iubesti!! Am tinut sa scriu asta pe blog pentru ca este cel mai frumos lucru din viata mea! :X
PS: Te iubesc putza! :X

3 comentarii:

Emy spunea...

Eh nah... love is in the air... 8->8->

Emy spunea...

Dragostea face pe zambitor sa planga... nu stiu unde am auzit asta:))

...andu si cu stefania stau intr-un copac... si...
lasa-ti imaginatia sa curga...

Alex spunea...

a tot stefania esti indragostit? :))