It's Dick baby!

Dap! Sunt mandru sa ma laud: astazi catelusul meu face 4 luni si deja nu mai e un catelus... :-S adica imi cam ajunge pana la genunchi, e un nemernic si jumatate, mi-a rupt deja doua perechi de papuci, i-a rupt lu' tata pantalonii, si ii ascunde ochelarii in magazie. Se cunoaste ca e catelul meu. :D:D:D

In rest, e si el ca orice alt catel de varsta lui: se joaca non-stop, latra incontinuu, alearga dupa frunze si se sperie de umbra lui :))) hahaha :D

Ciudat.... Chiar tin la el :D

3 comentarii:

Emy spunea...

Wuaw, si eu care credeam ca nu ai suflet! Bro, normal ca tii la el, nu e ciudat deloc. Francezii tin mai mult la animalele lor decat la proprii copii.
app... de ce cand intru la tine pe blog imi apare ca sunt din Paris, desi eu su sunt in sud...

undoo spunea...

auzi
:-W
te mi plangi nmult ca esti in sudul frantei ? >:P

undoo spunea...

miss u bai :-W ai face bine sa intrii pe mess sa nu ma iau de soarta ta :)00