Nu trageti domn Semaca! :))

Scuze si iar scuze pentru pauza indelungata, dar simteam si eu nevoia sa nu fac absolut nimic :)

Stiu ca v-am lipsit :)) (defapt doar vreo 3 au remarcat ca nu am mai scris nimic de ceva timp dar chiar daca am un singur cititor odata pe luna, dar stiu ca e acelasi pentru mien conteaza.)

Stateam acum si ma uitam pe YT si am vazut eu un poponarel dragut si simpatic foc ... (don't make me puke) care avea un video blog... hmmm

1 dictie de tot rahatu'

2 subiecte de tot rahatu'

3 el fiind mezu... sau rahatu' in cazu de fata, dandu'si aere... de tot rahatu ofc :))

4 ...el are si eu nu :((

Asadar: fac un poll si am rugamintea la voi, sa-mi raspundeti daca credeti ca ar fi o idee buna sa mi fac si eu un video blog... 

Vreo patru si-au dat de mai demult parerea si m-au sfatuit sa-mi fac video blog, ca cica "as fi tare"...  Eu unul nu vad decat un singur real inconvenient: ar trebuisa ma filmez la webcam (tehnologia mai are mult pana aunge in capatul meu de lume...) si calitatea filmuletelor ar fi destul de proasta ... dar sa vad :D

Va invit sa-mi raspundeti la poll si... da... feels good to be back :D I missed u ( hope u too)

3 comentarii:

Emy spunea...

Bro, cred ca prin cuvantul "poponarel" ai jignit intreaga comunitate gay. Ori e poponar cu acte ori nu e nimic. Lasand gluma la o parte... cred ca ai arata bine pe YouTube, fiindca ai ceva carisma. So, te sustin, dpdv moral:))

VERY PrivatE spunea...

Da-i bice!

Anonim spunea...

oh nu..te roog...e suficient un rahat cu videoblog. 2 sunt deja prea mulţi.