Ziua portilor deschise

Incep sa ma obisnuiesc cu televiziunea :))
Marti, il suna matusimea disperata pe tata sa-i spuna ca l-a vazut pe ficiora-su la TV in sediul Politiei, cu un kalashnikov in mana=)))
Tata, mai disperat, intra la mine in camera val-vartej sa-mi ceara explicatie.. :))
wtf?!
oameni buni oricat de mult mi-ar placea sa intru cu o arma automata intr-o incampere cu 90% din cunostintele mele si sa-i linsez pe toti, nu o voi face... stiti.. uh.. nu mi-am dorit niciodata sa impart, la inchisoare, cu altii, frateste, aceasi p..a :D. In schimb, nici o alta retinere morala in plus.
Marti, 24 03 2009, eu, Andu, ora 5, kalashnikov, pro TV, stiri.
popularitatea asta ma omoara =))
Si ne-au dat si tablouri :D

1 comentarii:

Emy spunea...

=))... Esti un zeu:))! Imi place sinceritatea ta:))! OMG... t'es fou mon pote:))