Speachless- Tot un prost am ramas

Sunt siguri ca ati auzit de n ori sintagma "gustul amar al geloziei/invidiei/infrangerii" si sunt sigur si ca de multe ori ati trait-o pe pielea voastra. Dar, vi s-a intamplat vreodata sa le simtiti pe toate trei de-odata? 

E ora 3 si 11 minute, tocmai ce m-am intors de la o petrecere in Braila, am deschis laptopul, si m-a mancat, domn'le, pe mine undeva sa-mi verific mesajele... Ce am citit nu are rost sa va spun, nimic  jignitor, nimic menit mie, doar mi-a spulberat orice speranta.

Intotdeauna "roata se intoarce". Intotdeauna esti rasplatit cu de 10 ori ceea c faci, iar cand nu faci bine, nu ai cum s ate astepti la bine. Imi merit soarta. Desi am fost sfatuit sa nu-mi bag nasul sa-mi vad de treaba, m-am incapatanat sa fac, iarasi, ca mine, si iarasi am facut prost.

Hope you'll be happy! Sper sa trec peste...

Somn usor!

0 comentarii: