IBG

Probabil va intrebati ce e IBG? Intrunirea Bloggerilo Galateni..

Marphaa fratee!! ce tare suna! ;)si vreau sa spun ca a fost ciar mai bine decat ma asteptam!

Asa si e! Duminica asta a avut loc cea de-a opta intalnire, prima la care am participat si eu, in Club Fashion, si vreau sa spun ca a fost ciar mai bine decat ma asteptam!

Am vorbit fiecare, pe rand, de pe tribuna, ne-am prezentat, ne-am prezentat blogul, ne-am distrat, mai am discutat, mai o carte mai o alta, ne-am dumirit cum sta treaba cu blogul Mirunei, si cu vizitatorii ei :))(polemicile astea... :P), am cantat, Dragos a adus chitara :), Miruna le-a tinut microfonul, ei... viata grea :))

Ce sa va mai zic eu acum? Ce rost mai are daca nu ati fost? Ideea este: data viitoare fiti siguri ca veniti, asta sa nu va para rau :)) :P... eu v-am zis: nu stiti c pierdeti.

                     

3 comentarii:

Dragos spunea...

Genial :P

Liz spunea...

Multumim de participare, promovare si incantare... :)

undoo spunea...

plejar iz main :))