It's show time

Ei bine, sunt eu facut pentru asta? Nu sunt eu facut pentru asta? Cert e ca joia asta a trebuit sa prezint serbarea de Craciun(iar vorbim de el?) a liceului meu...Plus, "Concursul de Miss & Mister Cuza", ma scuzti. Sa ma fii vazut acolo... "Un div!" Asa strigau toate fetele, care binenteles erau in limba dupa mine dar nu vroiau sa recunoasca... :P Doamne sa ma fii vazut mama acolo: La patru ace, cu costum, frumusel, tras prin inel, (ei, sa nu exageram fara cravata si camasa, dar ma rog "patru ace") si atat. Dar tot e o premiera...

Intrarea a fost pe o melodie grozava : The D.E.Y. feat Timbaland..... ce sa mai la deal, la vale... ca un adevarat entertaner! Ce sunt! Pacat ca doar melodia a fost frumoasa.... ca dansul a lasat de dorit... cel putin din punctul meu de vedere.

In rest nimic interesant, doar o pana de curent ici, o deliberare a juriului de 10 minute, au iesit de pe scena formatii(rusinica!!!), ca cica "n-au dom'le sunetul bun",divii de ei, am avut de prezentat chestii de care nici macar nu aveam habar....dar a fost OK in final. Chiar nu ma asteptam sa iasa asa bine. M-am mai balbait eu, m-am contrazis cu Raluca asupra raspunsului la intrebare, dar avand in vedere ca totul a fost improvizat di rect pe scena chiar NU CONTEAZA! Ideea e sa te simti  bine orice ai face!

Momente bune? Divertisment real, nu doar prostie hilara?.... Da am avut si d'astea... Ca de exemplu formatia de la 10b (parca, sorry dar si pe scena le-am uitat numele, pentru ca initial ne-au zis ca-i cheama "Incoerent"), care din pacate au avut de indurat si o pana de curent exact inainte sa inceapa sa cante.... Dar nu-i nimic, bravo la tobosara lor care a salvat situatia, cantand in intuneric pe tot parcursul penei.... Respectele mele!

A mai fost si momentul lui Flo cu Vero, care chiar mi-a placut. Si aici trebuie sa fac o mica paranteza... Vero canta super(stiam asta), dar nu m-as fi asteptat niciodata ca Flo sa cante asa bine. Iar vocea lui se potrivea mult  mai bine pe melodie decat vocea de pe mixul original... Why don't you do somethin'?With it...

Si ultimul moment, cel de dans sportiv.... pot sa mai zic ceva?! /:)

Dar dupa cum am spus si la inceput... A fost ceva special.

Sedinta de autografe luni cand incepe scoala :P

1 comentarii:

Anonim spunea...

tobosara era raluca .. prietena mea :X traisca raluca .. chiar super :* si u te0ai descurcat ma .. a fost ok :*