Acelasi, dar parca nu

Sunt major, ma doare la basca. Am votat. Voi mai vota si va sfatuiesc sa faceti la fel, asta doar dak nu va convine situatia de mai mare rahatul in care e Romania.
In alta ordine de idei, mi-am downloadat albumul lu' Madonna, Hard Candy, si e chiar fain, are destule piese acceptabile, cateva bune, si doar 2 care sa numi placa, so give it a try ;)
Intr-o alta ordine de idei, am terminat primele doua sezoane din True Blood, care mi se pare foarte tare! Actiunea e mijto, destul de diferita de restu, jocul actorilor bun... e o productie HBO pana la urma. Si iarasi, va recomand s ail vedeti.
Cand eram cat d ecat decis unde sa dau la Fac, mi-am dat seama ca's la fel de confuz ca si pana acum... Inca oscilez intre Constanta, Cluj si eterna Capitala, si ofc, intre Publicitate, Marketing, Stiinte Politice si orice altceva ce mi-ar mai trece mie prin capusor.
Ma indragostesc si ma dezindragosticesc la fiecare doua zile, culmea, de aceasi persoana. Why do i like mindfucking myself? Probabil doar o tendinta masochista.... Dar e prea nice ca fie light :))
What else... deja incep sa-mi fac planuri de Revelion, vacanta, Craciun & CO, doar ca sa am ce sa schimb...
Gata. V-am pupat pe portofel. C'ya next time.

5 comentarii:

Tomy spunea...

si eu am votat:X si evident...ce am votat n-a iesit:)):-j...

mi-ar fi placut sa fi ajuns antonescu cu base in turu 2...

anyway...oprescu rulz:))

u cu cine votezi?

undoo spunea...

am votat cu antonescu. aci nush cu cine o sa votez :-??

Anonim spunea...

well it happens...
iti revii u, ca esti baiat mare.
si cu facultatea, si cu tot.

Ionut spunea...

hihi..ca tot o dati in politica si alde antonesci..:D

pai..am observat ca tineretul tinde spre antonescu

si da..pacat ca n-a iesit...


cat despre facultate..hmm..ziceai tu ceva de japonia, acum vreun an parca. Era gluma sau...nu...?
:-?

undoo spunea...

vroiam intradevar in japonia.. si inca mai vreau.. dar nu se mai poate.. pana pe 15 decembrie tre sa ma inscriu si tre sa am toefle.. nu lam dat si ncii timp sal dau nu mai am :)