Octombrie

                In sfarsit relizez ca toamna isi intra in drepturi. Vremea e mai mohorata, mai rece, dar nu asta m-a convins, ci faptul ca incep sa caut compania altor persoane. Dintr-o data nu mai vreau sa fiu singur.

               Mi-a luat 17 ani sa realizez, dar asta e modul in care functionez eu. Primavara vreau sa fiu cat mai singur cu putinta, sunt astenic si am sentimentul ala ca vreau sa plec in lume, sa umblu, sa haladuiesc si sa nu ma mai intorc vreodata. Primavara vreau sa fiu singur.

               Vara parca mai merge o iesire odata la o saptmana-doua in oras cu vreo 2, 3 preteni. Hai si nijte partyuri acolo, sa fie, un majorat-doua, ca deh, e varsta... Dar toamna...

               Toamna imi place sa ies din casa, oriunde. Cu motiv sau fara. Toamna sunt fericit. Imi place cand ploua, cand e frig. Poate caderea frunzelor unora li se pare trista, poate le da sentimente de melancolie, dar mie nu. In caderea lor mie imi par minunate. Ma inspira, imi dau chef de viata...

               Imi place sa ies sa ma plimb, sa stau pe o banca cu o sticla de cola langa, o carte in mana si sa fumez. Dar mai ales imi place compania altor persoane...

               Poate e din cauza zodiei... Poate e din cauza metabolismului meu... Poate doar mi se pare, dar... Toamna sunt un alt om.


4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti singurul caruia i se intampla asa....desi sunt varza de racit si ma ustura gatul rau de tot,tot as iesi sa fac un dezmat undeva... :D

buz spunea...

Si mie imi place toamna...[:x ] si nu pentru ca sunt balanta , ci doar pentru simplul fapt ca e racoare , si iti da sentimentul de libertate si de libera exprimare si poate e mai deosebit... zic eu ..:d

Liz spunea...

Toamna toti suntem altfel...

yonoots spunea...

Cum sa-ti zic ...cat mai scut , ca sa nu pierd timpu..Iarasi n-ai scris doar ca sa umpli spatiul degeaba :D
Bv :D